Đếm thời gian

Trường tôi nè

Tài nguyên dạy học

Hỗ trợ trực tuyến

  • (demthaytalathacdo20042002@yahoo.com)

Điều tra ý kiến

Bạn thấy Sinh học là môn học thế nào ?
Hấp dẫn
Bình thường
Nhàm chán
Ý kiến khác

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Ảnh ngẫu nhiên

    Ky_niem_ngay_NGVNloan.swf 2011AB1.swf Dop1.jpg 1511.jpg Vietphu6.jpg Nhat_ki_nam_hoc_moi.jpg Happy_sunday6265.gif Hatrang.swf Dangxua.swf Clip_image002.jpg Video_clip_Hai_Cai_lo_sung_suong.flv Suc_nang_cua_phai_yeu.flv Ngay_moi3.swf Chung_minh_1.png Chung_minh2.png YouTube__sinh_vat.flv Vang_trang_khoc__Duy_manh.flv De_gio_moi_lam.swf Khat_moi.swf THU_PHAP_MOI_2.swf

    Thành viên trực tuyến

    0 khách và 0 thành viên

    Sắp xếp dữ liệu

    Chào mừng quý vị đến với website trao đổi kiến thức của tôi ! Hãy chia sẻ kiến thức của mình với tôi và những người khác bằng cách đưa bài của mình lên ! Mọi chia sẻ của bạn đều giúp chúng tôi rất nhiều ! Xin trân thành cảm ơn các bạn đã tham gia !

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

    "Chào mừng đến với webside của tôi ! Hy vọng bạn có thể tìm thấy những gì mình cần ở đây ! và đừng quên chia sẻ kiến thức của mình với chúng tôi! Chúc các bạn luôn Vui - Khỏe - Hạnh phúc !"

    Cứ tìm là thấy

    Google

    Gián án AV 9 HK 1

    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: Dayhoc.itel
    Người gửi: Dương Văn Trung (trang riêng)
    Ngày gửi: 06h:12' 03-12-2009
    Dung lượng: 537.5 KB
    Số lượt tải: 42
    Số lượt thích: 0 người
    UNIT 1: A VISIT FROM A PEN PAL
    I. General objectives:
    1. Competencies:
    - Make & respond to introduction
    - How to compare with the likeness and the difference.
    - Scan for specific information.
    2. Language focus:
    - Past simple tense
    - Present unreal wish
    II. Techniques: Brainstorming; Questions – answers
    III. Etching aids: Cassette; Cassette recorder; illustrating pictures; OPH;
    Pictures; Visual aids; Laptop; Flash cards, colored chalk.
    IV. Total period distribution:
    Period distribution
    Items of Teaching
    
    1
    Getting started, Listen and read
    
    2
    Speak and Listen
    
    3
    Read
    
    4
    Write
    
    5
    Language focus
    
    Lesson 1: Getting started – Listen and read (45 min)
    I. Objectives:
    - Introduce, leading to the topic of a unit
    - Talking about places to visit
    II. Grammar: Wish sentence & Past habit Used to + Verb
    III. Vocabulary: Words relating to famous place to visit & activities done during the visit
    Steps
    Teacher’s activities
    Student’s activities
    
    Warm – Up
    (15’)















    Lead-in
    (30’)











    * Getting started.
    - Showing 6 pictures of places of interest of Vietnam
    - Eliciting the places of interest of Ho Chi Minh City
    - Asking them some questions
    1. Do you have any pen pals?
    2. Do you like to have pen pals?
    3. Where will you take him if he visits Vietnam for the 1st time?
    4. Can you tell me the names of the places in 6 pictures?
    - Teaching new words: Hung Temple; Temple of Literature; Dong Xuan Market; the City hall; Ho Chi Minh history museum; Ben Thanh market.
    * Listen and read
    - Introducing the situation of the passage: Rizal Mary is, Lan’s pen pal visited her for the fist time and Lan took her to some places of interest in Hanoi.
    - Playing cassette once the 1st paragraph.
    - Asking them questions: What do you know about Mary am?
    - Having them a silent reading then identifying the places of interest.
    - Playing cassette again.
    - Explaining the new difficult words: Mosque; peaceful; keep in touch; atmosphere
    - Reminding them of new and old structures.
    * Old Structure: Past habit
    Used to + V
    * Ex: Lan used to walk past the mosque on her way to primary school.
    * New structure:
    Wish sentence: Present unreal wish
    * Ex: I wish I had more time.
    - Asking them to have silent reading for information to answer the questions.
    - Calling some students to say their choices.
    - Briefly explaining the use of Wish
    Ex: I wish I had more time.
    I wish + clause (Past simple)
    Practice:
    1. I don’t have enough money.
    I wish …………………………
    2. I can’t sing that song
    I wish …………………………
    3. It’s raining.
    I wish …………………………
    4. I am too fat.
    I wish …………………………
    5. The weather is bad to day.
    I wish …………………………

    - Looking at the 6 pictures and guessing what places they are.


    - Answering the questions.






    - Listening to the teacher’s explanations then write the vocabulary down.



    - Listening to the teacher




    - Listening to cassette.
    - Answering the question.
    - Having a silent reading.


    - Listening to the cassette.
    - Writing down the new words.
    - Finding out structures.






    - Identifying new structures.


    - Having silent reading and get more information.
    - Saying the choices.



    - Doing the practice.

    1. I wish I had enough money.
    2. I wish I could sing that song.
    3. I wish it wasn’t raining.
    4. I wish I weren’t too fat.
    5. I wish the weather were fine today.


    
    Consolidation
    Where did Lan take Mary am to visit?
    What place did they visit on Friday?
    What new structure is there in the passage?
    
    
    Homework
    
    - Do exercise 1 workbook (p.5-6).
    - Explain the way how to do these exercises.

    
    
    UNIT 1: A VISIT FROM A PEN PAL
    Lesson 2: Speak – Listen (45 min)
    I. Objectives:
    - Developing speaking and listening skills.
    - Introducing oneself
    II. Language contents:
    Grammar: Yes – No questions.
    Vocabulary: Some words relating to capitals and big cities in the word, especially in Asia.
    III. Techniques
     
    Gửi ý kiến

    â

    smoothing=1&vw=320&sd=B71ABFD08HH1303089553427850&vh=240&fexp=912102&referrer=http%253A%252F%252Fwww%2Eyoutube%2Ecom%252F&cr=US&debug%5FflashVersion=WIN%2010%2C2%2C154%2C25&debug%5FsourceData=B71ABFD08HH1303089553427850&feature=feedwll&fmt=34&debug%5FvideoId=dzwepO4ZvNw&debug%5Fdate=Mon%20Apr%2018%2008%3A26%3A51%20GMT%2B0700%202011&vq=auto&h=360&nsiabbl=24109&cfps=23%2E4375&nsidf=2&sdetail=f%253Afeedwll%252Cp%253A%252F&hl=en%5FUS&screenh=768&el=detailpage&playerw=640&nsiabl=1%2E973&nsivbl=2%2E12&playerh=390&nsipbps=55274%2E707602339186&plid=AAShJ0aPRV483iD%5F&w=480&nsivbbl=71153&vid=5DQeQM%2DxAiPaPNvKd3BePiGRLA%5FMv5mqU&pd=0&uga=m21&sourceid=y&scoville=1&debug%5FplaybackQuality=small&md=1&csipt=watch&fs=0&screenw=1024